Terracotta dress

 
// Dress H&M // Jacket Mango // Heels Nly Shoes // Bag Balenciaga //
 
Hur fin är inte min nya klänning som jag fyndade för 150 kronor inne på H&M!? SÅ snygg! Den blir helt perfekt till hösten och när det blir lite kallare ute kommer jag bära den tillsammans med en camelfärgad kappa. Monokromt är ju sjukt snyggt! Ser ni min äckligt snygga highlight också på bilderna? Jag är helt crazy about it och kör strobing i hela nyllet. Är det något ni skulle vilja se hur jag gör och förklarar vad det är? Har ju nämligen köpt en kameralampa så jag kan börja göra lite sminkvideos till er nu. Så spännande verkligen!
 
Nu ska jag ha fredagsmys med min mamma! Min underbara fina vackra mamma. Ha en fin kväll hörrni! ♥
2
Sara

Åh vilken snygg outfit!! :)

Svar: Tack snälla! :)
Emma´s Closet

Bella

Så sjukt vacker! :D

Svar: Tack!!
Emma´s Closet