New

On its way!

Det finns människor som är galen i kläder (jag). Och så finns det människor som är galen i väskor, skor eller i smink. Jag har aldrig vart en sådan där väsk- och skofantast som många andra är. Men när jag hittar ett par skor eller en väska jag inte kan sluta tänka på, som jag går in och kikar på och provar, klämmer och känner på, tusen gånger om- Då vet man att det är någonting jag verkligen, verkligen vill ha. Och precis så har det vart med dessa ursnygga sneakers. Jag har velat ha ett par röda sneakers länge nu men har aldrig hittat några jag velat ha såhär super mycket. Tills jag såg dessa röda skönheter i mocka. Såklart fanns de inte i min storlek när jag såg dem första gången men idag kom dem in till Nelly och jag tvekade inte en sekund på att beställa hem dem. För jag vet att jag skulle ångra mig SÅ mycket om jag inte skickade efter dem. Så nu är de påväg till mig och jag LÄNGTAR till de kommer. Jag kommer seriöst bo i dem... Blir lycklig i min själ när jag ser dem. Det kallas pure materiell lycka haha!
1
ISA

den färgen! så härlig! blir ju glad ;)