Golden friday

 
// Jumpsuit from Nelly //

Kan vi ta ett moment för den här jumpsuiten? Helt klart mitt bästa partyplagg i garderoben. Synd bara att det är alldeles för kallt nu för att använda den, så jag får snurra runt i den framför spegeln här hemma istället. Den är alldeles för snygg för att bara hänga på klädstången och aldrig komma till någon användning. 
 
Och om ni undrar varför bloggen ekar tom ungefär varannan dag så beror det på att jag har inspark hela veckan med skolan, plus att jag jobbar så jag har inte så mycket tid över på dagarna att göra någonting annat på. Nu är det sista dagen imorgon och jag är så taggad! Vi ska ha det så jäkla kul! Då blir det fram med långklänningen och kostymen för herrarna. Jag hoppas att jag kan knäppa några bilder åt er! 
Nu ska jag ta fredagkväll med min älskling och kolla på film, mysigt. Puss!