Fall makeup

 
Det är inte bara garderoben som börjar andas höst, utan även mitt smink också. Jag är ju en riktig torsk för nude- och bruna färger. Passar till allt, speciellt min garderob just nu. Så jag tänkte visa er mina favoritprodukter just nu som jag kommer använda flitigt i höst.
 
Det första är självklart mitt contourkit från Anastasia Beverly Hills. Perfekt att skugga och värma upp ansiktet nu när solbrännan börjar svika en. För att ge huden mer lyster använder jag Mary-Lou Manizer från The Balm som är så pigmenterad och har den perfekta färgen för min hy. På kinderna gillar jag att applicera rouge med min Real Technique Bold Metal borste i nummer 300. Det har aldrig vart så lätt att applicera rouge som det är med den här. Mina favoritskuggor till ögonen är helt klart min Bobbi Brown palett, särskilt färger Antique Rose att ha i min globlinje och sedan gillar jag att ha Make Up Store Microshadow i färgen Xocoatl i mitt yttre V. På läpparna bär jag oftast min läppenna från MUS i färgen Nude Beauty- så fin! Och kan vi bara ta ett moment för mitt nya läppstift från MAC? Det här är i färgen Velvet Teddy som är en super populär färg som sällan finns på lager. Men nu hade de precis kommit in så jag var bara tvungen att ha det! Som touch up gillar jag att ha min Prep + Prime Skin Smoother primer från MAC för den ultimata basen och mina favoritfranas från Ardell i Glamour #105.
2
Iisa

Hittade just hit till din blogg, så fina och härliga bilder! :)

Svar: Vad roligt! Välkommen och tusen tack! :)
Emma´s Closet

ISA

åh så mycket bra och fina produkter det där verkar vara :)