Denim / Nudes

 
// Cardigan and skirt H&M // Shirt Ginatricot // Heels and bag ZARA // Sunnies Mango //
 
Den här looken gillar jag verkligen! Tycker denim och beiga toner gör sig så bra tillsammans. Och det var så roligt att prova nya kameran! Jag och Marcus testade och lekte runt med den länge inne i stan haha! Vi försöker dock fortfarande lära oss hur den fungerar så vi får till de där perfekta bilderna. Men det är så roligt att ha tillgång till en så bra kamera. Märker redan stor skillnad på bilderna. Dessa är mycket bättre kvalité på. Håller ni inte med mig?
 
Idag mår jag verkligen inte bra. Jag var på finsittning med skolan igår och jag fick under kvällens gång så otroligt ont i magen och ryggen, har aldrig vart med om maken. Så vi fick ringa taxi för jag kunde inte vara kvar. Så himla tråkigt men det var något som inte stod rätt till i min kropp. Idag känner jag av det i ryggen så ska bara ligga hemma idag, mysa ner mig i sängen med té och en rad serier. Tur att det regnar ute så man slipper få dåligt samvete av att ligga inne ;-)
 
Ha en mysig söndag! Puss
5
Beatrice Jakobsson - Fotograf

Sååå snyggt! :)

Svar: Tack! :)
Emma´s Closet

Felicia

snyggt!

Svar: Tack!
Emma´s Closet

ISA

skitsnyggt! den looken jag vill ha i höst. Krya på dig, inte kul att vara dålig <3

Svar: Tack!! <3
Emma´s Closet

frida

supersnyggt! måste fråga, hur får du headern över hela toppen för du har väl Home Sweet Home temat? :)

Svar: Tror jag har det temat men jag googlade till mig hur jag gjorde för det är en speciell kod! Jag tror jag sökte på typ "stor header på blogg.se" eller någonting sånt där så kom en super bra blogg upp som gav koderna och visade hur man skulle göra. Lycka till!
Emma´s Closet

Hedvig

Jättesnygg outfit!

Svar: Tack!
Emma´s Closet