Wishlist - Touch of luxury

// 1. HÄR // 2. HÄR // 3. HÄR // 4. HÄR // 5. HÄR // 6. HÄR // 7. HÄR // 8. HÄR //
 
Det känns som det var en evighet sist jag körde en wishlist så här kommer en! Jag har ju nämligen vart på span efter en stor och tålig handväska som jag ska kunna använda till vardags eller vid lite finare tillfällen, gärna en med kortare handtag så det inte går att hänga den på axeln utan bara kunna hålla den i handen eller hängandes på armen, förstår ni hur jag menar. Men jag har inte hittat den där perfekta väskan förutom här om dagen när jag var i Nacka Forum- En Tory Burch Robinson Mini Double-Zip Tote som ni ser på bilden ovan. En perfekt handväska som jag definitivt ska spara pengar till! Annars står en ärmlös trenchcoat, ett set med en omlottkjol, ett bronzer, guldiga armband från Cartier, solglasögon och snörade klackar i någon annan färg än svart med på listan. Tycker verkligen setet känns fräscht nu till sommarens festligheter. Osar det inte lite Kim K om det?