Sunday-breakfast on a Wednesday



Godmorgon! Vilken sovmorgon jag fick mig idag, så skönt! Gick ner till affären och köpte mig lite färska jordgubbar, crossianter och havremjölk och sedan åt jag en riktigt god söndagsfrukost med min syrra. Gjorde en smoothie på havremjölk, kakao, is och banan som vart så god! Ovant med smaken av havremjölken dock. Om två timmar börjar jag jobba igen och det känns faktiskt väldigt bra! Jag trivs verkligen hur bra som helst och timmarna bara rinner iväg. Igår efter jobbet så tog jag en sväng förbi gymmet och sedan mötte jag upp min älskling för en promenad i Ågesta vilket var hur mysigt som helst! ♥ Promenader i naturen är verkligen sådan terapi för själen, håller ni inte med? Man liksom fylls på med ny energi och man blir så mycket gladare. Både jag och Marcus somnade gott efter den härliga promenaden kan jag lova. 

Ha en härlig onsdag!