Summer favs

 
Min garderob börjar fyllas allt mer med ljusa, tunna sommarplagg och jag älskar det! Nu ligger vinterkläderna nedpackade uppe på vinden. På min klädstång har jag mina favoritplagg just nu och där är det nästintill bara vita plagg. Och så självklart min tunna trenchcoat i linne och mina nya ljusblåa cigarettbyxor som jag älskar. Jag längtar tills jag kan ta lite nya outfitbilder så jag kan visa er allting ordentligt och jag har massa idéer på snygga outfits. Ååååh! Jag blir full av inspiration bara av att titta på min klädställning. Det som fattas nu är ett par nudefärgade klackar sedan är jag otroligt nöjd.

 
5
Elin Gåhlin

Allt ser så sjukt snyggt ut! Varifrån kommer det vita crop toppen som hänger längst till höger?:)

Svar: Åh den kommer från NLY Trend/One, kommer inte riktigt ihåg vilket av de två märkena :)
Emma´s Closet

Anonym

Var hade du köpt dom ljusblå byxorna?😳😍 super jäkligt färg!

Svar: Från BikBok kommer dem! :) kram!
Emma´s Closet

Anonym

Var hade du köpt dom ljusblå byxorna?😳😍 super jäkligt färg!

Anonym

Var hade du köpt dom ljusblå byxorna?😳😍 super jäkligt färg!

Anonym

Var hade du köpt dom ljusblå byxorna?😳😍 super jäkligt färg!