Light blue

 
// Pants Bikbok // Top Ginatricot // Jacket Ginatricot // Heels NLY Shoes // Bag H&M //
 
Jag praktiskt taget har bott i de här ljusblåa byxorna sedan jag köpte dem. Och nu har de fått en stor ful fläck, trist! Jag vet att jag lovade er dessa bilder redan i lördags men efter min kurs tog jag och syrran bilen ut till landet för att få vila upp oss lite innan mitt sommarjobb börjar. I söndags åkte vi hem för en mysig middag på Ågesta och efter åkte jag till Marcus. Så jag har inte haft tillgång till datorn. Idag börjar jag hur som helst på mitt nya jobb och jag är lite nervös faktiskt. Jag vill bara komma in i rutinerna på en gång!
 
Lots of love,
6
livelifehappy.webblogg.se

Snygg outfit!

Svar: Tack!! :)
Emma´s Closet

JOSEFINE -

Jättefin outfit! x

Svar: Tack! :)
Emma´s Closet

Valeria

Vad fint! Härligt med sommaroutfits :)

Svar: Tack! Visst är det? :)
Emma´s Closet

Elina

Ditt ansikte räckte för att säga FAAAABULÖÖÖÖS! *-*

Svar: Men åh taaaack! :D
Emma´s Closet

LIENE

Snyggt! Älskar skorna. Hoppas du kommer stortrivas på din nya jobb.

Svar: Tusen tack!
Emma´s Closet

Filippa Wallin

Riktigt snyggt! Så himla vacker! Kram kram!

Svar: Åh tack så mycket! :)
Emma´s Closet