KOS

 
Det känns helt galet att jag och min älskling åker till Kos i Grekland i juli! Åh så jag längtar och det börjar ju faktiskt dra ihop sig så börjar redan kolla på grejer som jag behöver köpa inför resan. Jag älskar ju Grekland och att få åka till en grekisk ö med mannen jag älskar kommer bli så romantiskt. Vi ska äta och dricka gott, sola, bada massor, se saker och bara njuta och ta det lugnt. Ååååååh vad jag är taggad! Jag måste köpa böcker och solkräm, det står högst upp på inköpslistan. Än så länge har vi inte något speciellt planerat under resan men vi har kollat på lite andra ställen på ön som man kan åka till som olika stränder som man vill besöka. Och gissa om vi är taggade på att komma lite i form inför resan?! Ska redan idag förbi gymmet direkt efter jobbet och resten av dagarna den här veckan. Marcus har gjort ett träningsschema till mig som jag ska följa för att få maxad förbränning så jag kan tajta till kroppen innan vi åker. När man har en resa planerad så är det mycket enklare att hålla motivation till träning och äta bra kost, håller ni inte med mig? 
 
Och självklart åker kameran med mig på resan, både den lilla och stora tror jag så att jag kan bjuda på massa härliga outfitbilder och snapshots från resan. Längtar tills bloggen fylls av färgsprakande bilder på turkost hav, färgglada sommarplagg, bruna ben och på god mat. Bara några veckor kvar nu!