It fits!



Vilken rackans dag. Jag var förbi min sjukgymnast imorse eftersom jag har problem med både mina knän och benhinnor men nu har vi konstaterat att jag har typ problem i hela mina ben, främst i mina underben. Jag är för kort i lårmusklerna och "låst" i höfterna därav mina knäproblem. I benhinnorna har jag både knutar och inflammationer på grund av att mina muskler lägger sig över skelettet, jag vet inte men ont gjorde det när hon tryckte och masserade. Och när vi kom till vaderna, oboy, that pain när hon skulle massera dem. I det långa loppet var det nog bara jätte bra för min kropp men nu har jag så ont i vaderna så jag har vart sängliggandes sedan jag kom hem. 
 
Hur som helst, nog pratat om det. Det jag ville var att visa er min topp som jag igår sa var lite liten. Ni vet den som matchar min midikjol jag visade er små glimtar av igår. Imorse fick jag på mig den och jag vart sååå glad! Jag kommer definitivt använda den matchat till kjolen eller till slitna jeansshorts. Här får ni också bättre bilder på min nya trench i linne. Jag har använt den nästan varje dag sedan jag köpte den så gissa om jag är glad att jag tillslut slog till på den? Den är perfekt nu när vädret är som det är. Alldeles lagom varm.
 
 
1
KindaJustMe -- Text I Foto I Mode I Design

Gud så snygg kappa, älskar kontrasten mot toppen. Tråkigt med dina ben, dock. :( Inge skoj med en massa ont.