Fresh & Fruity



Godmorgon! Alltså idag har jag sovit sååå länge och det har vart så himla skönt! Tror faktiskt det berodde på träningspasset från igår. Och så kom mitt hjärta över på kvällen så det var verkligen ett toppen kväll igår ♥ Träningspasset igår då? Jeeezus alltså... Jag körde för första gången rodd och min rumpa och rygg brann kan jag lova. Körde i 10 minuter och rodde 2 km och efter det var jag helt död efter att ha kört 3 km på crosstrainern innan också. När jag vaknade imorse när Marcus gick upp för att åka till jobbet så hade jag så ont i musklerna i rumpan. Det riktigt ilade och brann i skinkorna så var tvungen att ta en värktablett för att kunna somna om. Som tur är så har det släppt nu, haha. Jag ska nog en sväng förbi gymmet idag också, rodd var ju himla kul! Hur som helst vaknade jag tio idag, helt utvilad. Skönt! Sedan gjorde jag i ordning en ordentlig frukost med mycket frukt och bär. Så fräscht och gott! Till det mixade jag en juice gjord på apelsin, morötter, ingefära och lite vetegräs. Mums! Nu ska jag fortsätta med min utrensing på rummet, bort med vinterkläder och in med sommarkläderna. Och så rensar jag ut mina skönhetsartiklar, då blir det enklare att se vad som behöver köpas nytt inför sommaren. 

 
1
ɑ n n i k ɑ

Mums!