Down to earth

 
// Trenchcoat H&M // Top NLT Trend // Skirt Ginatricot // Heels ZARA //
 
Jag är ledsen att detta inlägg inte kommit upp tidigare. I veckan har jag nämligen mått himla dåligt då jag haft så ont i min mun med blåsor och inflammerat tandkött. Så jag har inte vart in the mood om man säger så. Men nu känner jag mig "frisk" så nu blir det som vanligt här på bloggen igen. By the way, jag älskar den här outfiten. Perfekt för soliga sommarkvällar. Idag ska jag sola, hämta ut paket och sedan ska jag till Grönalund med jobbet, ska bli så kul! Det var ju typ hundra år sedan jag var där. Blir som ett barn bland alla karuseller, haha!
 
Ha en bra söndag! ♥
4
Bella

Åhhhhh sååå snyggt! :D

Svar: Tack!! :D
Emma´s Closet

Veronica - var dig själv, för alla andra finns redan

Tjusig outfit!

Svar: Tack!!
Emma´s Closet

Elina

Ahmen hur snygg var man inte här då? Svimmar ju!

Svar: Åh tack så jätte mycket! Blir super glad <3
Emma´s Closet

Kajsa

snyggt!!

Svar: Tack! :D
Emma´s Closet