Crispy White



Godmorgon raringar! Eller morgon är det väl inte längre. Jag har hållt på med det här inlägget sedan klockan halv nio imorse, halv nio!? Men sedan hängde sig mitt Photoshop så inga redigeringar av mina bilder sparades, suck och gissa om jag vart irriterad. Så jag fick fixa om dem så äntligen är jag klar. 

Är det bara jag som tittar ut genom fönstret och längtar efter en klarblå himmel, strålande sol och typ 25 grader i skuggan? Tänkte väl att jag inte var ensam... Jag har ju börjat byta ut garderoben från tjocka tröjor till söta sommartoppar men man lär ju frysa ihjäl om man går ut i bara ben och armar. Hallå vädergudarna, det är juni nu? Ge oss lite värme! Hur som helst det jag ville var att ge er lite glimtar på mina senaste tillskott i garderoben, en midikjol och en singoalla topp, båda från NLY Trend. Har en matchande topp till kjolen men som tyvärr var lite liten. Får se hur jag gör med den. Ni kommer självklart få bättre bilder på de båda plaggen när det blir lite varmare ute. Det jag tycker man ska satsa på till sommaren är definitivt en singoallatopp som man kan ha till både shorts och kjol. Min kommer användas flitigt i alla fall!

Hoppas ni får en fin tisdag annars! Talk to you soon
 
 
 
4
Fashion Blogazine

Så fina bilder!

Svar: Tack! :)
Emma´s Closet

Freja

Vem tar dina bilder? Så fina!

Freja

Vem tar dina bilder? Så fina!

Svar: Hej! Dessa bilder har jag tagit helt själv med hjälp av stativ. Annars brukar min pojkvän eller mamma hjälpa mig :)
Emma´s Closet

sofiasmode

SJUKT snygga bilder! Älskar din blogg :)

Svar: Åh tack så mycket, vad roligt att höra! :)
Emma´s Closet