Bright colors


// Trench Zara // Top Ginatricot // Jeans and Bag H&M // Adidas Stan Smith //

Är inte sommaren underbar? Man får perfekta bilder. Klara, färgstarka, skarpa, livfulla, you name it! Enda nackdelen är, om man får vara petig och klaga, att man typ kisar hela tiden. Inte så snyggt i kameran alla gånger men det är helt klart värt det. Jag kan lite snabbt dra vad jag använder för kamerautrustning när jag fotar mina outfitbilder eftersom jag vet att det är några av er som frågat mig om det. Jag använder en Canon EOS 700D tillsammans med ett Canon 50 mm f/1,8 objektiv som i stort sett alltid sitter på kameran. Jag har ett standardobjektiv också som ingick när jag köpte kameran men det använder jag ganska sällan. Jag är så nöjd med kameran och objektivet nu när jag lärt mig lite mer hur det fungerar, till exempel att jag får skarpa bilder från ungefär f/2,5-2,8. Mindre bländare gör att bilderna blir mjuka och lite luddiga, särskilt med det objektiv jag har. Det är så himla kul att man hela tiden kan lära sig mer, både inom fotografering och redigering. Det går liksom inte att bli fullärd på något sätt. Oändliga möjligheter.
 
Hur som helst hade jag en super mysig dag med mitt hjärta på stan igår. Vi strosade mest omkring och fotade lite och vi drog oss inte hemåt först än runt sju snåret. Kvällssolen var ju helt amazing. Vi njöt verkligen av att det är sommar nu ♥
 
1
ɑ n n i k ɑ

Snyggt :D

Svar: Tack! :D
Emma´s Closet