Travel essentials

 
Alla packar vi våra väskor olika när vi ska ta flyget till något annat land. Men de här är mina mest behövda nödvändigheter i väskan, inkluderat biljetterna såklart. Tidningar för att ha att läsa på flyget och vid stranden. Pass och pengar- självklart. Sedan har jag med mig min lilla kompaktkamera (Canon Powershot G16) som jag kan ta med mig i väskan överallt. En tunn handduk som är gjord i tyg och inte frotté- perfekt att ha på tex. planet om det blir lite kallt eller att ligga på vid poolen eftersom den torkar mycket fortare än en vanlig handduk. En bra solbikini som man får hyfsat snygga linjer av. Ett par solglasögon, ofcourse. Och min favorit- aftersun. Så skönt att smörja in sig med efter en dag på stranden. Svalkar och återfuktar. Den från Hawaiian Tropic är min favorit och då har jag testat några stycken kan jag lova. Detta måste jag alltid ha med mig när jag reser!
 
Vad måste ni alltid packa med er i resväskan?
1
Johanna

Vilken snygg bikini!!