In the shadow

 
Det blev mycket häng i skuggan nere på Kos. Alltså vissa dagar var det så varmt att jag och Marcus trodde att vi skulle smälta bort. Men jag klagar inte! Det var alltid lika skönt att lägga sig i skuggan med en bra bok efter att ha jobbat på brännan i ett par timmar. Suck, längtar redan tillbaka. Håller ni inte med mig om att man bara blir ÄNNU mer sugen på att resa när man precis kommit hem? Så är det i alla fall för mig. Nästa resemål jag vill åka till är en långweekend i Barcelona för shopping, sola och bad. Det kliar i fingrarna och det är svårt att låta bli att inte spontanboka någonting. Kanske nästa månad? Kan ju inte säga att tanken av ett soligt Barcelona inte lockar...
3
Http://carroat.blogg.se

Fina bilder :)

Svar: Tack! :D
Emma´s Closet

Sarah

Fina bilder :)

Svar: Tack! :)
Emma´s Closet

Bella

Jo håller med dig! När man precis rest, vill man resa mera!