Braids

// Dress from Ginatricot //
 
Någon annan än jag som hakat på trenden med två utåtbakade flätor i håret? Jag tycker det är så snyggt! Det är nästan så jag vill spara ut till mitt superlånga hår så jag kan göra två tjocka långa flätor. Mina är ju så korta nu.. Hur som helst. Detta och de kommande inläggen här på bloggen är tidsinställda eftersom jag är på semester med min älskling! Vi kommer självklart ta massor av bilder som jag kommer kunna bjuda på när jag kommer hem igen. Det ska bli så fantastisk rolig resa vi gör och just nu vill jag bara resa runt i hela världen och se alla dess hörn. Men Kos blir en bra början! Vem vet, kanske jag fortsätter och resa mer? Jag känner bara att jag måste njuta av livet till max- göra allt, se allt, uppleva så mycket som det bara går. Jag bara älskar och cravear livet just nu ♥
2
Bella

Sååå vacker!

Sarah

De e fint me flätor :)