Make Up Store

 
// 1. MUS Microshadow #Old Lace // 2. MUS Microshadow #Xocoatl // MUS Microshadow #Velvet // MUS Blush #Lust //
 
Bunkrade upp mig med produkter från Make Up Store idag eftersom det var sista dagen de hade lite erbjudanden. Två för en på alla ögonskuggor, gissa hur glad jag och min syster vart? Vi stod och testade ögonskugga efter ögonskugga, säkert i 30 minuter stod vi där och provade oss fram. Tillslut hittade vi tre stycken var som vi köpte. Helt klart värt det. Den ljusa (Old Lace) köpte jag för att shadea ut ögonskuggor med så att övergången blir mjuk. En rouge fick också följa med hem också eftersom jag inte hade någon. Den påminner om NARS populära rouge "Orgasm", med lite guld-shimmer i. Den blir fin nu till våren.
1
Ida Bjelkert

Åh så fina!

Svar: Tack så mycket! :)
Emma´s Closet