Snapshots from Greece

 
// Kos 2015 with my love //
 
Här kommer en enorm bildbomb av snapshots från vår resa till Kos! Jag ber om ursäkt att det inte kom upp någonting här igår men jag gjorde ett fotojobb hela dagen, jobbade i butiken och sedan red jag en timme, vilket resulterade i att jag spenderade 12 timmar i stallet. Somnade direkt när jag kom hem. Idag jobbar jag 15-20.30 och efter det ska jag påbörja mitt redigeringsjobb från gårdagens fotografering. Vila kan man göra i graven.
 
Have a great thursday! ♥
2
Rebecca

Hallå, vad har du för "selfie-pinne" till bilden med Lakers tröjan??Är det din kamera som sitter på, eller är det mobilen? Så snygg du är förresten! :D

Svar: Hej! Det är en selfiestick från Elgiganten som är grym! Jag kan koppla på både mobil och kamera så den här är tagen med min lilla kamera :) tack så mycket!!
Emma´s Closet

Malin Vikström

Vilka fina och underbara bilder. Ser ut att haft det härligt!

mvh
malin

Svar: Åh tack så mycket! Det har jag verkligen haft :)
Emma´s Closet