Real Techniques Bold Metals- 300 Tapered Blush



Jag är verkligen duktig på att belöna mig själv. Enda sedan Real Techniques Bold Metals kollektion kom ut har jag verkligen suktat efter deras penslar. Efter ett antal reviews på youtube så bestämde jag mig för 300 Tapered Blush  som verkade vara de flesta youtubers favorit. Jag har ju Real Techniques Blush brush så tanken är att den ska användas till bronzer hädanefter och denna till rouge och highlight. Så idag har vart en sådan fantastisk dag- allt går på räls och jag kämpar ordentligt för att hinna med allt jobb + blogg + eget liv så jag verkligen unnade mig den här vackra skapelsen. Dessutom hade jag 100 kr rabatt på H&M så den blev inte alls lika dyr. Nu har den hedersplatsen bland mina övriga penslar. Man kan ju nästan ha den bara som prydnad.

Någon som också har den här? Vad tycker ni?