New makeup



// Lip pencil Make Up Store "Fairytale Dream" // Anastasia Beverly Hills Mini Duo Brush #7 // MAC Pro Longwear concealer "NC15" // Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade "Chocolate" // LÓreal False Lash Telescopic mascara // Laura Mercier Loose Setting Powder // Real Techniques Miracle Complexion Sponge // Anastasia Beverly Hills Contour Kit "Light to Medium" //

Många kanske inte vet att jag verkligen gillar smink men just nu är det hysteriskt! Det är det enda jag tänker på- vad jag behöver, vad som ska köpas näst, kollar på beautykanaler på youtube hela tiden, etc etc. Det här är det senaste jag köpt. Bara saker som jag velat ha sååå länge. Väl spenderade pengar verkligen och jag kan inte sluta leka och pilla på dem. Gladast är jag nog ändå för Anastasias Contour Kit och setting powder från Laura Mercier för de har jag velat ha jag vet inte hur länge. Har suttit och målat ansiktet hela kvällen. För det är därför smink är så roligt- att få måla. För det är ju som att mitt ansikte är en tom duk, mitt smink är min färg och mina sminkbortar är mina penslar. Och de som verkligen känner mig vet att jag älskar att måla. Jag älskar att låta kreativiteten flöda. Fram över kommer det nog bli en salig blandning av mode och skönhet här på bloggen. 

Nu ska jag tvätta av sminket, lägga egengjorda pormask-strips (som fungerar!), ansiktsmask och sedan ska jag krypa till sängs. Imorgon öppnar jag på jobbet.

G´night.
 
 
1
yasmina

Så himla kul med smink ju! :)

Svar: Ja verkligen! :)
Emma´s Closet