New

New camera equipment

 
Säg hej till min nya älskling. Helt.jävla.insane. En Canon EOS 5D Mark III !!! Det är en kamera jag aldrig någosin trott skulle komma i min ägo men nu sitter jag här med en. Fotografering är ett intresse som bara växer mer och mer och jag vill inte känna mig begränsad tack vare min utrustning. Och det började min Canon EOS 700D göra. Så jag ser det här som en stor investering då jag planerar på att starta ett eget företag så jag kan frilansa lite, göra fotograferingar, utveckla bloggen, kunna filma Youtube-klipp med hög kvalité och göra sådant jag älskar och i framtiden vill jobba med. Den här kameran kommer ju hänga med mig i många år nu! Till det har jag självklart mitt nya Canon 50 mm f/1.4 objektiv som är fantastiskt och jag längtar att få komma ut och fotografera med de här två badboysen tillsammans och jag längtar tills jag kan visa er mina första outfitbilder! I´m so excited! Jag var som ett barn på julafton imorse. Fick ju kameran sent igår kväll så jag hann inte testa den, utan den fick ligga hemma hos mamma på laddning hela natten. Vaknade kl. 6 imorse hemma hos pappa, slängde i mig frukost och skyndade mig till mamma. Nu behöver jag bara åka och köpa ett minneskort till den sedan ska jag se vad den går för!
4
Amanda Rosende

Men åh vad grymt Emma!! Kör hårt! ;)

Svar: Thank you hun!
Emma´s Closet

Filippa

Men åh så roligt! Känner igen mig i texten från när jag köpte min nuvarande kamera, man var verkligen som ett litet barn på julafton :)

Svar: Ja det gör man verkligen! :)
Emma´s Closet

Johanna

nice!

Kameratrollet - Fotograf i Skåne

Hade jag haft en sån skulle jag kunna filma i råformat utan problem.