My beauty must-haves

 
Jag tänkte att jag skulle visa er vilka skönhetsprodukter som just nu är mina absoluta favoriter som alltid finns nära till hands. Först har vi min foundation och concealer från MAC´s Pro Longwear kollektion. Jag har NC15 på concealern och NC20 på foundation. Det jag älskar med deras Pro Longwear foundation är att den har spf 10 så man skyddar ansiktet mot solen. Sedan har vi mitt nya setting powder från Laura Mercier som jag fäster min concealer med- och det blir felfritt resultat med den här efteråt! Silkes len och man får perfekt hy. Mitt contour kit från Anastasia Beverly Hills är självklart också en stor favorit som jag använt varje dag sedan jag köpte den.
 
Till lite mer skönhetsrelaterade produkter så har vi först min Visibly Clear 2-in-1 Wash Mask från Neutrogena som kan användas som både tvätt och ansiktsmask. Himla smart att ha två produkter i en och dessutom är den grym, särskilt för min hy. Min Pore Refining Solutions från Clinique har också vart lite av en lifesaver. Det är ett serum som minskar porer så att de inte syns lika mycket. Tar dock ett tag innan man ser resultat och är ett långtidsvärkande serum. Dock börjar den ta slut nu :-( En sak jag också tycker är viktigt är rena sminkpenslar- därför har jag oftast med mig min Makeup brush cleanser från Clinique. Bara spraya på borsten och gnugga av på en bomullspad eller handduk och på en sekund har man en ren borste redo att användas. Till sist så har jag blivit en riktig sucker för torrschampoo. En helt a-m-a-z-i-n-g produkt för mig som inte alls gillar att tvätta håret ofta. Bunkrade upp med mer torrshampoo från Batiste igår eftersom det var 25% rabatt på Åhléns, så nu kan jag alltid ha en i väskan, en hemma och en i reserv. Man vet aldrig när man kommer behöva dem!
13
Robex Lundgren

fin header

Svar: Tack! :)
Emma´s Closet

C

Fantastic picks- i love m.a.c

C

Fantastic picks- i love m.a.c

C

Fantastic picks- i love m.a.c

Matilda

Åh vad nyfiken jag blev på Clinique's makeup brush cleanser!

Svar: Den är super!
Emma´s Closet

Annster

Härligt med bra produkter :)

Svar: Verkligen! :)
Emma´s Closet

Julia

Vad inspirerad jag blev nu!! :) Måste shoppa!!

Svar: vad roligt att höra! Shopping är ju det bästa som finns ;)
Emma´s Closet

Julie Antonsen

Åh, är Anastasia Contour Kit bra? Jättefin blogg du har, Kram! :)

Svar: Det är sjukt bra! Så enkelt att blanda och perfekta färger, särskilt för min hy :) Kram!
Emma´s Closet

Jasmine

Bra val på produkter :)

natalie

åh så fina produkter! älskar bastite också!

Josefin

Samma saker som ligger i min måste ha lista :) produkter man måste köpa om innan de är Slut <3

Sara Petersson

Jättebra tips - har nästan exakt samma must haves haha.. :) Fin blogg!

Svar: Tack så mycket! :)
Emma´s Closet

Anna Munkhammar

Alla tipsar om mac concealern. Måste ha???

Svar: Den måste man ha! Den är verkligen grym :)
Emma´s Closet