Let´s talk makeup

 
Smink har blivit ett nyfunnet intresse hos mig som verkligen tagit över mitt liv typ. Man kan säga att det är min lillasysters förtjänst eftersom hon är all crazy about makeup och det har liksom smittat av sig. Jag älskar ju att måla och rita som kanske inte många vet och nu kan jag kombinera min konstnärliga sida med min modeintresserade sida, eller förstår ni hur jag menar? Smink och skönhet går ju hand i hand med mode, vilket kanske inte canvastavlor, penslar och akrylfärg gör. Jag älskar att sitta och måla mig i ansiktet, se hur nya konturer växerfram, hur jag kan omforma ansiktet, göra något större eller mindre, osv. Jag älskar det. Varje morgon och varje kväll ligger jag och tittar på Youtube på tutorials, reviews, tags- allt möjligt som har med smink att göra. Jag har blivit en riktig Youtube-nörd och nu är jag så sugen på att göra en egen kanal för att kunna ladda upp olika videos som jag sedan kan visa er här på bloggen. Tycker ni det låter som en rolig idé? Jag är lite för feg för att bara göra det, men det verkar ju så roligt! Jag älskar ju att jobba i Photoshop och redigera videos och allt sånt. Det är ju det jag vill göra. Så vad tycker ni? 
1
Freja

Ja det tycker ja Emma :) btw gillar din blogg o läser den jämt. Länge sen ja träffa dig men följer dig här // din gamla stall o klasskommpis ;)

Svar: Åh vad kul att höra att du läser min blogg! Ja det var suuuper länge sedan vi sågs! Hoppas allt är bra med dig :) och tack för att du skrev!
Emma´s Closet