Leather girl

 
Godmorgon sweethearts! Vilken ångest jag vaknade med idag på grund av att jag inte bloggade någonting igår. Jag var först i stan med Marcus och köpte present till min lillasyster som fyller 18 (!!) år imorgon, sedan var det bara åka hem på en gång, byta om och åka till jobbet. Efter jag slutade åkte jag återigen hem, bytte om för att sedan åka till ridningen. Så när jag kom hem till Marcus på kvällen så var jag helt slut efter att ha flängt runt hela dagen. Hur som helst, jag hann knäppa de här bilderna igår på morgonen eftersom jag är helt kär i kombinationen läder tillsammans med mjuka ribbade tyger. Det ger fina kontraster tycker jag! Snart är det ju Fashion Week här i Stockholm. Tyvärr ska jag inte på någon visning eller så, men jag ska i alla fall dit och se om jag kan fotografera lite streetstyle bilder. Så jag har självklart redan nu planerat vad jag ska ha på mig och förhoppningsvis kanske jag kan få med mig Marcus så han kan knäppa några outfitbilder på mig också!
2
johanna

snyggt!

ISA

haha bloggångest är hemskt ;) riktigt fin outfit! du har bra smak du, kram!

Svar: Tack! Ja den är verkligen jobbig! Kram på dig :)
Emma´s Closet