Lazy morning

 
Godmorgon sweethearts! Skönt att vakna tidigt idag eftersom jag ska iväg och jobba vid 11 tiden. Jag verkligen älskar mornar när man har lååång tid på sig att äta frukost, blogga, göra sig i ordning, osv. Man får en så mycket bättre start på dagen. I morgon hoppas jag att jag kommer iväg och kan fota lite outfitbilder! Är verkligen så spänd på att se hur resultatet blir och jag hoppas de blir precis som jag tänker mig. Jag har vart lite bekymrad över om jag kommer ha lika mycket tid åt att plåta outfitbilder nu när jag börjar plugga på högskolan på måndag men som det ser ut med schemat nu ser det väldigt lovande ut! Dessutom har jag ju min privatfotograf alltid nära till hands nu ;-) Hoppas också att jag kan få någon bild snart från enda dagen på Fashion Week så jag kan visa er den outfiten också. Bilderna som togs med min förra kamera vart inte alls bra, tyvärr...
 
Talk later!