Happy B-Day babygirl

 
Det här inlägget vill jag tillägna åt att säga ett stort fet GRATTIS till min lillasyster som fyller 18 (!!) år idag. Jag är så j*vla stolt över henne för om ni bara visste hur hon mycket hon har kämpat sig fram, behövt kravla sig över alla möjliga hinder. Hon är en riktig hjälte i mina ögon, även om hon flera gånger om dagen kan gå mig ordentligt på nerverna. Men mitt hjärta verkligen värker över den här lilla (not anymore...) varelsen- Jag älskar henne så mycket. Jag älskar henne när hon är världens gulligaste syster som kommer in i mitt rum när jag som minst vill bara för att få spendera lite tid med mig. Jag älskar henne när hon är som argast, när hon skriker och gormar och säger fula saker. Jag älskar henne när hon är ledsen och hon inte vill ha en enda kotte nära sig för att få tröst. Jag älskar henne när hon är envisare än en åsna och insisterar att det inte alls var hon som ställde in ett tomt mjölkpaket i kylskåpet även fast vi båda två vet att det egentligen var hon ändå. Jag älskar henne till och med när hon är en tjallare, går till mamma och säger "Emma är dum" och jag får skäll och jag lovar på heder och samvete att jag ska flytta hem till pappa så vi två inte bor tillsammans mer. Fast jag menar det ju egentligen inte. Jag älskar henne i alla lägen. I-alla-lägen. Ur och skur. En kärlek som inte går att rubba. Jag är glad att jag har en syster som jag får dela allt med. Och som mamma och pappa jämt säger- En dag har vi två bara varandra. Men det gör ingenting. För vi kommer klara oss tillsammans ♥
 
Glöm inte att gratta den här fantastiska tjejen! Det skulle göra hennes stora dag lite extra speciell ♥
2
ISA

vilket gullig inlägg! och 18, så kul det var vill jag minnas, haha!

Anonym

Så fint Emma och helt sant det är en gåva att ha en syskon att dela alla de där stunderna. massa kramar .Besitos / liza 😚

Svar: Tack fina Liza! Massa kramar till dig också 🌹
Emma´s Closet