Estée Lauder- DayWear Creme

 
Welcome you pretty little thing. Alltså äntligen äger jag nu en produkt från Estée Lauder som jag så länge velat ha. Eftersom jag var så smart att slänga min enda dagkräm när jag var på Kos för att lätta på bagagevikten så har jag stått utan en fuktkräm i typ två veckor. Så nu är min hy sååå torr. Igår kom jag till skott och unnade mig Estée Lauder DayWear creme för normal-/blandhy. Den doftar ljuvligt, lagom krämig och kommer bli helt perfekt för mig tror jag. Jag fick nämligen superhjälp från personalen och vi kom fram till att denna nog kommer passa min hy allra bäst. Det är alltid lika roligt att testa nya märken på skönhetsprodukter tycker jag och jag köper sällan samma två gånger, men såhär spänd har jag nog aldrig vart på att testa en ny produkt. Nu vill jag bara ha en rengörning och nattcreme från Estée Lauder för jag gillar att ha en hel uppsättning av samma märke. Och kan vi bara ta en minut för hur fin den här lilla burken och tillhörande asken är? De kommer definitivt få stå framme på min nya Alex-byrå från IKEA. På den får mina finaste smink- och skönhetsprodukter stå på. Jag verkligen älskar förpackningarna på Estée Lauders produkter.