Celebrating

 
Hej på er! Alltså vilken dag. Idag har jag vart på upprop för en linje på högskolan och JAG KOM IN! Jag vart verkligen lättad för det är en linje jag verkligen vill läsa, den heter Ekonomi, teknik och design för er som undrar. Det ska bli så spännande och hela grejen har blivit så påtaglig. Om en vecka börjar jag i skolan igen. Sjukt ju. Marcus kom också in så efter åkte vi och först köpte mitt objektiv som jag tittat på en längre tid nu. Ett Canon 50 mm f/1.4 och jag köpte det som en klapp på axeln till mig själv. För jag är faktiskt väldigt stolt att jag kommit in! Sedan gick jag och älskling ut och åt på resturang för att fira. Blev i slutändan två stora pizzor, var så himla sugen på det och my god vad gott det var. Passade självklart på att testa nya och objektivet och so far so good. Det verkar super och jag märker redan stor skillnad på autofokusen och skärpan om man jämför med mitt andra Canon 50 mm f/1.8 objektiv. Och så har jag redan hunnit skicka efter en almenacka som jag vill ha när jag börjar skolan nästa vecka. I´m feeling so good men jag är så sjukt trött så nu ska jag krypa ner och kolla film med mitt hjärta, sedan sova! G´night!
3
Emilia Åkerberg

Va roligt!! Grattis! :)

Svar: Tack! :)
Emma´s Closet

yasmina

Grattis :)

Svar: Tack så mycket! :)
Emma´s Closet

corneliaeriksson.blogg.se

Jösses så gott det där såg ut!