Blue walls

 
// Shirt & Top H&M // Skirt Ginatricot // Heels NLY Shoes //
 
En outfit från här om dagen då jag hade en piss dag och så levererade objektivet inga bra bilder alls. Var så frustrerad att jag kunde sätta mig ner mitt på Sergeltorg och gråta. Men Marcus muntrade upp mig med god mat och överraskningar när jag kom hem. Världens finaste kille! Och så tröstshoppade jag en ny pennkjol som jag ska ha på Fashion Week, jag har faktiskt fått en biljett till Ida Sjöstedts visning och jag är så glad! Har slängt på- och av mig kläder för att hitta en bra outfit. Det ska bli så roligt att faktiskt få se en visning!
3
Carro

Snyggt!

sofiasmode

Bilderna är ju jätte fina! Och vad kul att få gå på visning!:) Btw, ÄLSKAR din nya hårfärg, klär dig superbra!

Svar: Åh tack! :D
Emma´s Closet

hilda M

Hej!

Mitt namn är Hilda Jansson och det är jag som driver modemärket Hilda M som satsar på hållbart mode. Min affärsidé är att göra kläder av återvunnen textil då textilindustrin idag är en av de stora miljöbovarna med stora utsläpp med dåliga förhållanden för människa samt miljö. Min vision är att få flera unga kvinnor att konsumera mer hållbart. Jag skriver till dig då jag vet att tjejer i bloggvärlden är stora inspirationskällor i modevärlden, det är därför jag tror att det är här vi kan påverka. Jag undrar om du är intresserad av att samarbeta med mig då jag tycker att du tar fantastiska bilder och har en härlig samt inspirerande blogg. Kolla gärna in min hemsida www.hildam.se för att läsa mer om mitt företag och hör av dig om detta låter intressant. Förhoppningsvis kan vi tillsammans jobba mot en mer hållbar framtid där både du och jag har en möjlighet att göra skillnad!