Blue tones

 
// Pants BikBok // Top Zara // Heels NLY Shoes // Bag YSL // 
 
Ni får verkligen ursäkta för den usla kvalitén på de här bilderna. Solen började gå ner, bilderna blev bara oskarpa och korniga och jag vart så less för jag ville verkligen visa er ordentliga bilder på den här looken! Gaaaah!! Jag känner verkligen att jag behöver ett nytt, bättre objektiv för det här levererar inte de typer av bilder jag vill ha längre utan jag strävar hela tiden mot bättre kvalité här på bloggen och så har jag ett objektiv som jag känner inte uppnår mina krav längre och bara arbetar emot mig. Jag skulle sparat så mycket tid på ett bättre objektiv. Hur som helst så ska jag nog försöka fota bättre bilder på den här outfiten någon annan dag eftersom jag verkligen gillade den. Jag och Marcus bombade med cirka 200 bilder och det var bara tre stycken (de ovan) som hade någon slags skärpa som jag kunde lägga upp här. Gissa om jag vart besviken? 
 
Har ni några tips på ett grymt objektiv som man kan fotografera outfits med så dela jätte jätte gärna med er! ♥
1
Hemma Hos Felicia

älskar färgen på byxorna!! :)