Blue details

 
// Skirt Ginatricot // Top NLY Trend // Shoes NLY Shoes // Clutch Ginatricot // Bracelet MBMJ //
 
Aj!! Igår var jag på gymmet för första gången på evigheter och my god, jag har så ont i mina muskler idag. Inte träningsvärk, utan ni vet när musklerna verkligen gör ont på riktigt. Rumpan är värst, haha... Och jag tycker ändå inte jag körde mig helt slut igår. Min kropp är helt ur form alltså märker jag nu. So sad. Får se om jag tar en sväng förbi gymmet efter jobbet idag igen eller om jag låter kroppen vila. Här får ni i alla fall den andra outfiten från Kos! Alltså den här kjolen är verkligen to die for om jag får säga det själv. Jag absolut älskar den.
 
Idag jobbar jag 11.00-20.30 så vi hörs när jag kommer hem igen! Wish me luck att jobba med den här träningsvärken? Talk soon,
7
Hemma Hos Felicia

Såå fin outfit! Kjolen är så härlig! :)

Svar: Tack! :)
Emma´s Closet

JOSEFINE

Stiligt!

Svar: Tack!
Emma´s Closet

Fani

Superfin outfit! Älskar skorna och kjolen :)

Svar: Tack så mycket! :)
Emma´s Closet

TamiS

Vilken fin kjol!Har en bröllopsblogg, denna kjolen är perfekt för den bruden som har en liten bröllopsbudget.
Kan jag länka till dig och använda dina bilden på min blogg?
Mvh Tamara

Svar: Det kan du få göra! Vad roligt 😊
Emma´s Closet

Elina

Jojjjes vad snygg, in love!

Svar: Åh tack!! :)
Emma´s Closet

Annster

Så fint :)

Svar: Tack så mycket! :)
Emma´s Closet

micke

Snygga bilder!!

Svar: Tack! :)
Emma´s Closet