Bag-mania

 
// 1. HÄR // 2. HÄR // 3. HÄR // 4. HÄR // 5. HÄR // 6. HÄR // 7. HÄR //
 
I oktober åker jag ju (som jag har sagt tusen gånger) till USA. Så jag har under de senaste månader spanat på lite dyrare märkesväskor eftersom jag har tänkt att kanske investera i en när jag väl är i New York. För jag ser det som en investering för att det är en väska som kommer hålla i flera år och som jag kan slita på ordentligt. Då behöver jag inte köpa en ny, och en ny, och en ny för att de hela tiden går sönder eller slits. Jag är ute efter en svart eller beige handväska för de färgerna kommer jag nog aldrig tröttna på- De går liksom aldrig ur mode. Sedan ska jag låta den väskan gå i arv till mina barn ;-) I det långa loppet tror jag absolut jag skulle tjäna på att köpa en bra väska med kvalité. Det lutar mest åt en Givenchy Antigona eller Tory Burch Double Zip Tote. De känns tidslösa och passar till vilken outfit som helst!
1
Linnea

Nu efter studenten när du jobbar så mycket och bor hemma. Behöver du betala dina föräldrar för att bo hemma liksom? Typ bidra till hushållet och mat och så?

Svar: Hej! Nej jag har väldigt schyssta föräldrar så. De ansåg att jag inte tjänade tillräckligt för att betala både hemma hos mamma och hos pappa. Men som kompensation för det storstädar jag huset åt dem så de slipper 😊
Emma´s Closet