KM dressyr 2011

Hej på er! Idag har det vart en lååång dag i stallet. Kom dit kvart i tio och sen tränade jag och några till lucia. Efter så red jag ponnyn Betsy, jätte gullig och det gick bra för att vara första gången, mycket energi hade hon!

Sen så var det dags för KM. Framridningen kändes kanon och när jag red fram så säger mamma att HG och malle hade kommit för att kolla, vilket jag inte visste så jag vart först fett förvånad, sen blev jag skit glad och as taggad. Fett fina kompisar man har, visst? :D

Inne på banan fick det jätte bra och jag är så stolt över Cindy! Hon fick bara ett tok spratt men allt annat gick kanon. Lite springig vart hon stundtals. Landade på 64% och det ledde till 3a plats och sen var det ärovarv! Är så himla stolt över världens bästa Cindy!

1
SofiaStrandbergFoto.blogg.se

Åh grattis, duktiga ni är!! :)