Helt färdigt!

Nu har jag äntligen fått tiden att göra klart hela rummet. Såhär blev slutresultatet:

Romantiska spetsgardiner är himla fint. Jag älskar det. 
 

Mitt fina sminkbord som får gömma sig bakom garderoben. Tänkte ta bort det först, men det är skönt att ha ett ställe där man kan sitta ned och göra sig i ordning!

Såhär blev garderoben. 150 cm bred och ända upp till taket. Velade mellan att ha 3 spegeldörrar eller 2 dubbelspegeldörrar och en vit. Men tillslut blev det tre stycket. Mycket putsande blir det...
 

Den ena garderoben som är "dubbel" är 100 cm bred. Där har jag hängades kläder, en byxhängare, 3 lådor, en smyckeslåda och en hylla för väskor och mina hattar!


Den andra garderoben som är 50 cm bred har jag hyllor och lådor. Där förvarar jag stallkläder, Marcus kläder, mina linnen, mjukiskläder, stickade tröjor som inte fick plats i tröjlådan, träningskläder och mina gosedjur haha! Funderar dock på att köpa en till hylla så att jag får lite mindre fack.

Och så min fina klädställning där jag hänger alla möjliga kläder på. Nu är det mest vita och svarta kläder som hänger där!
 
Så, vad tycker ni? ♥
1
Anonym

Var Marcus din första kärlek? :)

Svar: Ja, Marcus är min första kärlek :)
Emma Vikström