It´s friday!

 
Hej rumpnissar! UNDERBAR dag, tycker ni inte?! Idag är jag verkligen mycket livsglad, varför vet jag inte. Marcus sov här inatt och jag sov som en prinsessa. Vi gick upp vid nio tiden och sedan åt vi frukost och hade en sådär mysmorgon där man slipper stressa. Nu är jag ensam och har suttit för mig själv och spelat Deer Hunter. Börjar inte först än 13.20 så det är ett tag kvar. Varför jag inte spelar nu är för att min energi tog slup på spelet, buhu. 
 
Slutar vid 4 tiden och efter ska jag kanske gymma med min kompis. Annars går jag hem och vid 7 tiden åker jag KOMMUNALT till Marcus. Alltså jag har inte åkt kommunalt till honom sedan jag fik körkort, för typ ett halv år sedan. Ska ta med datorn så jag kan spela på bussen, hihi jag har blivit en spel nörd. Jag och min älskling ska nog inte göra något speciellt ikväll. Eller ah, alla våra kvällar är faktikt speciella. Men vi har inget inplanerat så får se vad kvällen har att erbjuda!
 
Dagens humör: Allmänt taggat på livet, lycklig, fjärilar i magen, ett smile på ansiktet, mycket glad dvs.