Pick of today

 
// 1. HÄR // 2. HÄR // 3. HÄR // 4. HÄR // 5. HÄR // 6. HÄR // 7. HÄR // 8. HÄR // 9. HÄR // 10. HÄR //
 
Hej! Sorry att bloggen ekade tom igår. Jag hade sådan mensvärk att jag inte orkade göra något annat än att gå till skolan för att sedan åka till jobbet i all hast. När jag kom hem 21 så ville jag inte göra något annat än att sova. Jag är så less på att må så dåligt varje gång jag har mens!! Hur som helst, idag mår jag lite bättre. Här kommer i alla fall ett pick of today! Jeanskjolen. God så snyggt! Mina favoriter är definitivt de från River Island (1, 4, 6 & 7). Tror jag ska köpa den vita jeanskjolen. Jag älskar ju verkligen vitt! Kommer vara så snyggt att spatsera runt i längst New Yorks gator. Den tillsammans med en vit oversize kjorta, mina drömskor (Röda Nike Air Force 1 i mocka) och en bomberjacka. Det slår inte fel.
12
Oslofru

Snyggt med jeanskjol :D

Anonym

Mycket snyggt. Du ligger på Blogg.se:s startsida nu.

Svar: Jag såg det, kul!!
Emma´s Closet

Petra

Så länge sedan jag hade jeanskjol på mig! Men jag älskar de som är formsydda! :)

Svar: Ja mina favoriter är nog oxå de formsydda :)
Emma´s Closet

Maria

Så duktig du är och sanslöst god smak-

Med vänlig hälsning
Maria

Svar: Åh tack vad glad jag blir! Kram på dig!
Emma´s Closet

Katarina

Alla var ju skitsnygga! 7 och 9 var ju finast ändå tycker jag! 😄

Emma

Den där nedrans mensvärken alltså, det är sjukt att man ska behöva må så dåligt. Jag säger bara praise the lord varje månad som den inte kommit tillbaka efter graviditeten. 😜 Snygga kjolar!

Svar: Ja usch mensen får mig må så dåligt tyvärr! :(
Emma´s Closet

JUNiTJEJ

Det är riktigt snyggt med jeanskjol.

Svar: Jag håller helt med dig!
Emma´s Closet

Ellen

Snyggt urval! Letar dessutom efter en jeanskjol, så det här var perfekt.

Svar: Vad kul att jag kunde hjälpa! :)
Emma´s Closet

ANNAWII ♥

Älskar allihopa!! Själv köpte jag en med knäppning fram på Stradivarius och är sååå nöjd :)

Svar: Ja de kjolarna är så fina! :)
Emma´s Closet

angelicasvarld.blogg.se

GRymt snyggt! Tyvärr så känner jag mig så jäkla tantig i jeanskjol - snyggt på andra men jag blir tant!

Svar: Du är säkert super snygg i jeanskjol!! ;*
Emma´s Closet

ALICE

Åh herre vad snygga!

Fani

Så snyggt med den här modellen på kjolar :) Ska lätt haffa en!

Svar: Det tycker jag absolut att du ska göra! :)
Emma´s Closet