New

Jane KØnig - Love Tag

 
// New necklace "Love Tag" from Jane Koenig //
 
Ni som följt min blogg vet att jag suktat efter dessa "Love Tag" halsband från Jane Koenig hur länge som helst. Och vet ni? Äntligen är jag ägare till ett i förgyllt silver med två berlocker. På ena står det ett "E" för Emma, och ett "M" för min Marcus ♥ Det var ett självklart val eftersom jag alltid har velat ha ett smycke med våra initialer ingraverade på. Han är min stöttepelare, bästavän och den som gör mig så himla lycklig! Jag är så kär i honom.
 
Halsandet är himla vackert och stilrent, och det kommer definitivt hänga dinglandes runt min hals varje dag. Det är ett perfekt smycke som man kan bära till vardags eller klä upp till en snygg klänning. Längden på mitt halsband är 60 cm långt vilket jag tycker är den perfekta längden på ett halsband eftersom det är super snyggt till en djupare urringning eller så hänger det ned fint över en till exempel polotröja. Jag tror inte ni anar hur glad jag är att jag äntligen har mitt alldeles egna Love Tag smycke! 
 
Detta är ett samarbete med Jane Koenig.
2
ɑ n n i k ɑ

Så fint halsband :)

Ida - foto & häst

åh så vackert! :D