In progress

 
Nu har vi släpat in en stor, en enorm rättare sagt, byrå i mitt rum. Jag och mamma fick ett ryck och det kändes så tråkigt att behöva köra den till tippen så vi bytte ut min klädställning mot den här bjässen. Nu har jag i princip dubbelt så mycket förvaring. Dessutom har jag ställt en stor spegel på den som ska fungera som min sminkspegel, så tanken är att jag ska sätta upp spottar runtom så jag får bra ljus. Sedan en barstol så jag slipper stå upp, lite förvaring i plexiglas till mitt favoritsmink som ska stå framme, doftljus och nya knoppar i tenn på lådorna. Det kommer bli perfekt! Det är planerat att det ska bli min lilla "filmhörna" också när jag nu ska börja göra lite videos. Jag kommer liksom aldrig till skott för jag har ångest över att behöva prata framför kameran haha, jag är ju så stel när det kommer till småprat och sånt haha! Vad tycker ni förresten. Visst blev det snyggt? :-)
1
ninnishh.blogg.se

ser riktigt fint ut! nice blogg btw!

Svar: Tack! :)
Emma´s Closet