Casual outfit

 
// Nike Air Force 1 Hi Suede // Jeans Hollister // Knit Ginatricot // Bag YSL // Bomberjacket Ginatricot //
 
Här kommer dagens casual outfit. Mina nya skor var såååå sköna! Men jag söker nu lite tips och råd om det är någon där ute som är kunnig om kameror och objektiv. Bilderna som är tagna på hela min kropp är inte alls lika vassa som närbilder, om ni förstår vad jag menar. De blir så mjuka och inte alls så som jag vill ha dem. Är det någon som vet vad det kan bero på så får ni jätte gärna berätta hur jag ska tänka och vad jag kan göra för att få fullt skarpa helkroppsbilder. Puss!
4
Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vad snyggt! :D

Svar: Tack!
Emma´s Closet

sofiasmode

Jätte snygg outfit! Skorna var ju verkligen såå fina!:)

Svar: Åh tack så mycket!
Emma´s Closet

Peter L

Prova att fota på AV-läge för att ställa in bländare själv, och låt kameran välja slutartid. Högre bländarvärde ger länģre slutartid. Borde inte vara problem i dagsljus.

Bella

Älskar din nya hårfärg! :D

Svar: Åh tack så mycket!
Emma´s Closet