9 days left

 
Vad jag inte har berättat för er är att jag den 25e september kommer starta en ny blogg under samma namn- Emma´s Closet! Det känns så kul med lite nytt och fräscht och jag hoppas ni hänger med mig dit. Bitarna börjar falla på plats och om 9 dagar slår jag upp portatna, WOOOOH... För er kanske det inte är en big deal men jag tycker det ska bli SÅ kul! Där ligger det massa nya inlägg och väntar på er och jag hoppas verkligen alla ni som läser min blogg följer med till den nya bloggen. Sitter fortfarande i valet och kvalet om jag vill flytta över alla mina inlägg jag har här dit eller om jag vill köra en hel omstart. Vad tycker ni? Jag kommer fortfarande ha kvar den här bloggen ifall jag motförmodan skulle vilja flytta tillbaka någongång i framtiden, hehe. I´m so excited!
4
Anonym

Flytta lla inlägg!

Anonym

Flytta lla inlägg!

ISA

klart vi hänger på, såå roligt! vad kommer största förändringen bli då? tycker redan din blogg är så proffsig, haha

Anonym

Flytta inläggen, arkiv är kul att ha!