Romantic off-shoulder blouse

 
// Boyfriend jeans H&M // Blouse Miranda Kerr for H&M // Sneakers Topshop // Bracelet MBMJ //
 
Rotade fram den här romantiska off-shoulder blusen längst inne i garderoben. Jag hade helt glömt bort att jag ens ägde den! Så eftersom väder tillät det (fram tills det började hagla...) så kände jag att jag behövde ta ut godbiten i solen. Luftig och tunn vilket är så skönt när solen ligger på men det blev lite kallt när det började mulna på sig måste jag medge. Nästa gång vill jag matcha den med kjol och klackar!
 
Vi passade också på att filma lite med den här outfiten för en eventuell outfitvideo. Har inte sett filmerna än så vet inte hur de blev, men om de blev visningsbara, skulle ni vilja se en till outfitvideo då? ♥
2
Camilla Sigvardsson Asplund

Väldigt snygg blus!

Svar: Tack! :)
Emma´s Closet

Bella

Gud så snyggt! :D