Summer vibes...

 
... Not so much. Det är svårt att inte längta efter turkost vatten, sand mellan tårna och brunbrända ben. Mina tankar driftar iväg mot varmare breddgrader cirka hundra gånger om dagen. Som sagt, svårt att låta bli, särskilt i det väder som Sverige bjuder på idag. För att mätta mina behov besöker jag mer än dagligen Pinterest och Tumblr. Jag dras till färgsprakande bilder, mest till de turkosa förståss. Jag vill bara packa väskan nu, på en gång! Är det inte tråkigt? Att man går en hel lång höst och vinter och väntar på varmare tider och när sommarmånaderna väl är här så regnar det. Trist! Man får helt enkelt göra det bästa av situationen, så försöker jag åtminstone tänka. Skrubba kroppen, BUSa sig, spraya i lite saltvattensspray i håret och en god exotisk parfym och man är ett steg närmare den här utomlandskänslan som vi alla vill åt. 
 
Imorgon är det midsommar för er som missat det. Jag brukar ju varje år åka med familjen till vårt landställe ute i skärgården men inte i år. Min första midsommar som inte firas där. Utan i år firar jag med min pojkvän och några gemensamma vänner till oss. Ska bli så kul! Självklart åker kameran med så jag kan knäppa av några härliga bilder om jag får några bra tillfällen det vill säga. Det ska ju trots allt bli regn och 15 grader...
 
Vad har ni för några planer för midsommar? ♥