New favorites



Hej! De senaste veckorna har jag mått sådär. Jag har haft en konstig huvudvärk dagligen där jag får ilningar i huvudet eller ett konstant tryck som bara blir värre och värre ju längre dagen går. På morgonen mår jag helt bra och på kvällen har jag sprängande huvudvärk. Det har vart påfrestande och tömt mig på energi. Därför har jag inte orkat blogga så som jag önskat. Hoppas ni har kunnat ha överseende med det.

Hur som helst, här kommer återigen ett grymt skönhetstips! Jag börjar allt mer bli en skönhetsbloggare, skämt åsido, det här kommer alltid vara en modeblogg med en klick av skönhet också! Hur som helst, jag har blivit beroende av märket Rituals. Jag köpte ju som sagt en ny kroppsskrubb därifrån som heter Himalaya Scrub som är gjort på mineralsalt. Jag brukar tycka kroppsskrubber inte luktar särskilt gott men den här doftar ljuvligt! Jag har använt den två gånger och jag bara älskar den verkligen. Min hud har blivit mycket slätare och ser mer pigg ut.
 
Och för er som har missat så var det ju morsdag igår. Jag och min syster ville självklart visa vår fina mamma lite extra uppskattning så vi köpte en bukett blommor, doftpinnar till nya badrummet och så en bodylotion som heter Magic Touch från Rituals, såklart. Doftpinnarna är från The Body Shop och doftar vanilj, en av mina favoritdofter! Jag måste verkigen köpa samma bodylotion till mig själv för den doftar sååå gott! Jag springer och doftar på den hela tiden helt seriöst. Just den serien- Magic Touch, är min personliga favorit hos Rituals för den doftar så himla gott och deras design i vitt och grönt är super fräsch! Ni som inte testat Rituals borde verkligen göra det.
 
Love,
 
 
2
Amanda

Fina bilder! Hoppas du mår bättre snart!

Svar: Tack! :)
Emma´s Closet

Amanda Rosende

Den är ju bäst den skrubben!! Älskar att den varken är för grov eller klen! :) Och så lukten såklart <3

Krya på dig! Jag också har fått ilningar/hugg av huvudvärk typ dagligen men jag tror att det är mest pga vätskebrist. Hoppas det blir bättre för dig snart iaf! :)

Svar: Tack vännen! <3 Ja jag älskar skrubben och är sugen på en lite mildare också, kanske mest för att deras förpackningar och burkar är helt underbara! ;)
Emma´s Closet