Morning freshness

 
Hello fellows!
 
Alltså jag har verkligen fått en drille för smoothies, speciellt med kokosmjölk i. Den här är min favorit; gjord på kokosmjölk, färskpressad ananasjuice, en skvätt havremjölk, mango, hallon, is och lätt youghurt. Alltså den blir sååå god och jag dricker verkligen flera stycken om dagen, typ till frukost, lunch och middag. Så tips till er som vill ha ett nyttigt men gott alternativ till frukostbordet. Idag ska jag en sväng förbi stan för att kika in reorna lite, jag tror det finns mycket fint i år! Förhoppningsvis kan jag fynda något inför resan som jag kan packa ner i resväskan. Jag är ute efter ett par lägre sandaler och bekväma, tunna och snygga byxor för att kunna åka i på planet eller ha en svalare kväll. Vi får se vad jag hittar! Sedan får jag inte glömma att jag har två beställningar från Nelly.com redan. Ett par skor och en jumpsuit! Visar er självklart när paketet kommer.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan börja bege mig. 
 
Love,
 
 
1
ɑ n n i k ɑ

Gott!