Midsummer

// Skirt Ginatricot // Blouse Bikbok // Heels NLY Shoes // Flower wreath Glitter //
 
Glad midsommar på er! Hoppas ni hade en fantastisk dag igår trots vädret. Jag hade en toppen kväll tillsammans med min pojkvän och några gemensamma vänner till oss. Idag är jag så trött och vill bara spendera hela dagen inne i sängen med min älskling. Hur som helst, såhär såg jag ut igår! Det var inte speciellt kallt och eftersom vi satt ute under tak blev vi inte blöta så det gick ju hur bra som helst att ha kjol på sig. Jag gillar ju verkligen att klä upp mig lite inför midsommar med kjol, blommor i håret och klackar. Dessutom har jag fixat mina naglar helt själv med hjälp av tippar som man kan köpa på Kicks. Gissa om jag vart nöjd! Eftersom jag annars har korta naglar som hela tiden går av så känner jag mig mycket mer feminin och fräsch i långa och välvårdade naglar. Nagellacket är från Isadora och heter Classy Nude för er som undrar.
 
Nu ska vi titta på film, hur mysigt som helst nu när regnet smattrar ned utanför fönstret. Vi hörs lite senare! ♥
1
Ellen Gräntz

Sjukt fin outfit!

Svar: Tack så mycket! :)
Emma´s Closet