L i l a c s

// Skirt (NEW) from Gina Tricot // Top from NLY Trend //

Idag har jag haft en helt fantastisk dag tillsammans med min mamma och syster. Vi tog en sväng förbi Nacka Forum för en shoppingdag tillsammans som vi planerat redan förra veckan. Jag är sååå nöjd med alla köp jag gjorde och det är den bästa känslan. Håller ni inte med mig? Ett köp är denna fantaskiska kjol som ni ser på bilderna. Det var en kjol kvar och lyckan när den var i min storlek. Tvekade inte en sekund på att köpa den. Den ska jag nog ha på midsommar tillsammans med en fin topp. Gärna den som matchar kjolen men får se om jag kan få tag på en sådan i min storlek. Finns inte många kvar nämligen. Imorgon får ni se vad jag köpte mer idag, lite snygga underkläder och ett par otroligt snygga cigarettbyxor som jag kommer använda flitigt i sommar!

Ha en fortsatt trevlig lördag! ♥
 
 
1
Bella

Åh gud så snyggt! :D

Svar: Tack! :D
Emma´s Closet