Favorite Beauty Essentials

// MAC Prep + Prime Fix+ // Isadora Nude Sensation #10 // Isadora Nail & Cuticle Oil // Elvital Hair Oil //
 
Mina favorit produkter just nu ser ni ovan. MAC Facemist gör att sminket sitter hela dagen, Isadoras nya foundation är en grym vardagsfoundation som täcker i princip allt, nagelolja för mina trasiga nagelband och hårolja som inte gör mitt hår lika frissigt. Dessa produkter använder jag dagligen!

Godmorgon! Idag känner jag mig så utvilad, så himla skönt. Jag sover så bra på nätterna nu vilket gör att jag känner mig mycket gladare. Vad händer idag då? Strax ska jag iväg till jobbet och sedan ska jag in till stan med min lillasyster. Det ska bli så mysigt eftersom vi sällan hinner göra något sånt tillsammans. Bra lördag helt enkelt.
 
Love,
3
Nedi

Gillar!!! men torkar den foundationen ut ansiktet efter ett tag? :)

Svar: Nej det tycker jag inte att den gör! Jag tycker den är super bra verkligen :)
Emma´s Closet

Sandra

Vilka bra tips! Och gillar brickan supermycket!!

Svar: Tack! Ja jag älskar den! :)
Emma´s Closet

Elin

Bra tips! :)
Hoppas du får en bra kväll!

Svar: Tack så mycket och detsamma till dig! Kram
Emma´s Closet