Snapshots - Stockholm Fashion Week

 
Igår var det första dagen av Stockholm Fashion Week. Jag hade turen att få biljett till Ida Sjöstedts visning och det var så sjukt roligt! Pulsen, inspirationen, allt- jag trivdes verkligen som fisken i vattnet kan jag lova! Visningen var helt underbar. Mjuka tyger, ljusa färger och man blev bara glad enda in i själen när man såg hela kollektionen. Min favorit vad nog den nuderosa långklänningen som ni ser på den första bilden högst upp, hon till höger om Ida Sjöstedt. Så vacker var den. Passade även på att knäppa en bild med Queen K, så snygg att det inte är möjligt! Önskar jag hade fler visningar att gå på... Tänkte nog ändå ta en sväng förbi Fashion Week idag eller imorgon igen och knäppa lite fler bilder!
2
ISA

men kul att du var där! så mycket snyggt ju! :D verkar varit en bra start!

Svar: Ja så kul! Det var en kanonstart måste jag säga :)
Emma´s Closet

yasmina

Så fina bilder!

Svar: Tack!! :)
Emma´s Closet